вторник, 24 апреля 2012 г.

Ліна Костенко - Доля


Наснився мені чудернацький базар: 
під небом у чистому полі, 
для різних людей, 
для щедрих і скнар, 
продавалися різні Долі. 
Одні були царівен не гірш, 
а другі - як бідні Міньйони. 
Хту купляв собі Долю за гріш. 
А хто - і за мільони. 
Дехто щастям своїм платив. 
Дехто платив сумлінням. 
Дехто - золотом золотим. 
А дехто - вельми сумнівним. 
Долі-ворожки, тасуючи дні, 
до покупців горнулись. 
Долі самі набивались мені. 
І тільки одна відвернулась. 
Я глянула їй в обличчя ясне, 
душею покликала очі… 
- Ти, все одно, не візьмеш мене, - 
Сказала вона неохоче. 
- А може візьму? 
- Ти собі затям, - 
сказала вона суворо, - 
за мене треба платити життям. 
А я принесу тобі горе. 
- То хто ж ти така? 
Як твоє ім’я? 
Чи варта такої плати? 
- Поезія - рідна сестра моя. 
А правда людська - наша мати. 
І я її прийняла, як закон. 
І диво велике сталось: 
минула ніч. І скінчився сон. 
А Доля мені зосталась. 
Я вибрала Долю собі сама. 
І що зі мною не станеться, - 
у мене жодних претенсій нема 
до Долі - моєї обраниці.

Комментариев нет:

Отправить комментарий